Anna Starmach ambasadorką marki Basia
Agencje Reprise i Initiative (Mediabrands) przygotowały kampanię wspierającą markę Basia, w której po raz pierwszy wystąpiła ambasadorka Anna Starmach, gospodyni programów kulinarnych i jurorka programu "MasterChef" w TVN.

Firma GoodMills Polska po raz pierwszy zdecydowała się zaangażować znaną osobę do udziału w promocji linii mąk Basia. Do udziału w kampanii zaproszono Annę Starmach, kucharkę, autorkę książek kucharskich i portalu kulinarnego, a przede wszystkim jurorkę polskiej edycji programów MasterChef i MasterChef Junior.
Na potrzeby promocji zespoły nonstandard i social quality agencji Reprise przygotowały pełną strategię komunikacji.
Obecny etap kampanii obejmuje akcję sponsoringową w TV, promocję w mediach społecznościowych oraz poradniki kulinarne. Dodatkowo agencja Reprise zajęła się obsługą reklamową brandu w social mediach i wsparciem strony basiazsercem.pl.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative. Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Timecode Film Production.
Wartość budżetu i długość trwania kampanii nie zostały podane.
Anna Starmach wcześniej była bohaterką reklam m.in. takich marek, jak Vizir, Leroy Merlin, Doppelherz.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Anna Starmach ambasadorką marki Basia