Anna Dzierżek: z Samsunga do Przestrzeni
Po niemal 10 latach w roli brand managera (Kompania Piwowarska, Samsung), Anna Dzierżek przechodzi do agencji Przestrzeń. Obejmie stanowisko business development directora.

Dzierżek odpowiadać będzie za komunikację zewnętrzną Przestrzeni i rozwój obecnych jej klientów. Jak podkreślają założyciele Przestrzeni, wybór ex-klienta na to stanowisko nie jest przypadkowy – mieszanie perspektyw z różnych dziedzin leży w dna agencji.
– Świat jest dziś bardziej złożony niż kiedyś. Tak samo wyzwania, przed którymi stają marki, dlatego wierzymy, że tylko łączenie kompetencji i szerokie myślenie może zrodzić skuteczne rozwiązania – podkreśla Tomasz Misiukiewicz, dyrektor kreatywny i jeden z założycieli agencji.
– Przestrzeń poznałam, pracując po drugiej, „klienckiej”, stronie i od początku byłam pod wrażeniem unikalnego połączenia strategicznych kompetencji osadzonych w potrzebach biznesowych marki i nieszablonowej kreacji. Wtedy nie przeszło mi nawet przez myśl, że kiedyś dołączę do przestrzennego zespołu. Jako że holistyczne podejście jest mi bardzo bliskie, chętnie skorzystałam z zaproszenia – mówi Anna Dzierżek.
Agencja Przestrzeń powstała w 2018. Założycielami są team kreatywny, Karolina Kałużna, Tomasz Misiukiewicz (VMLY&R, Saatchi&Saatchi) i brand manager, Igor Zajda (Kompania Piwowarska, Grupa Żywiec). Wokół agencji działają współpracujące z nią spółki: studio brandingowe Wyraz i agencja mediowa Rozgłos. Przestrzeń pracuje także nad rozwojem swoich kompetencji contentowych.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Anna Dzierżek: z Samsunga do Przestrzeni