Anna Jurczyńska managing & creative directorem w Streetcom
Do zespołu agencji Streetcom, specjalizującej się we wprowadzaniu na rynek nowych produktów, dołączyła Anna Jurczyńska. Na nowo utworzonym stanowisku managing & creative director, pokieruje zespołem kreacji i komunikacji.
Jurczyńska odpowiada za tworzenie strategii i koncepcji kreatywnych dla klientów, udział w pracach nad przetargami, a także współtworzenie strategii rozwoju marek i produktów własnych.
Anna Jurczyńska pracuje w branży od ponad dwudziestu lat. Ma na swoim koncie wiele zrealizowanych projektów, dla takich marek, jak: BNP Paribas, Coca Cola Hellenic, Storck, General Motors, PZU, Roche, Pekao S.A., Jeronimo Martins, Colian Jutrzenka, Kamis i inni. W toku swojej kariery zarządzała agencjami i działami kreacji Master Brand, Defacto czy Prowokator.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
W agencji Streetcom na nowo utworzonym stanowisku jest odpowiedzialna za współtworzenie strategii rozwoju Streetcom i Hash.Fm by Streetcom oraz własnej społeczności nano i micro influencerów (ponad 0,5 miliona osób) tworzenie strategii komunikacji i kreacji dla marek własnych oraz projektów klienckich, a także zarządzanie zespołami kreacji i komunikacji.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Anna Jurczyńska managing & creative directorem w Streetcom