Anna Karolewska: z HBO Polska do Złota44
Anna Karolewska, po trzech latach pracy na stanowisku dyrektora marketingu odeszła z HBO Polska. Zastąpiła ją tam Beata Czarnacka.

Anna Karolewska pracowała w HBO Polska od lipca 2016 roku. Przeszła z Dentsu Aegis Network Polska, gdzie pracowała blisko trzy lata jako dyrektor marketingu.
Karierę zawodową zaczynała w Sony Poland, gdzie odpowiadała za marketing komunikacyjny produktów Sony, w tym PlayStation i Sony Broadcast & Professional. Była członkiem europejskiego forum reklamy Sony. Przez ponad dekadę zarządzała marketingiem i sprzedażą u operatora mobilnego sieci Era (obecnie T-Mobile) jako zastępca dyrektora departamentu obsługującego klientów prywatnych. Później, w Microsoft Polska, odpowiadała m.in. za wdrożenie systemu operacyjnego Windows Phone na polskim rynku oraz współpracę z operatorami mobilnymi i platformami cyfrowymi, oferując rozwiązania B2B. Przez centralę firmy w Redmond została wytypowana do grona 12 kobiet liderek, do ekskluzywnego programu rozwijającego umiejętności menedżerskie.
Ukończyła wydział historii sztuki oraz program dla liderów w European School of Management and Technology w Berlinie.
Obecnie Anna Karolewska pracuje jako dyrektor marketingu w firmie Złota44 w Warszawie. W HBO Polska zastąpiła ją Beata Czarnacka (na zdjęciu niżej).


Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Anna Karolewska: z HBO Polska do Złota44