Sony zmienia agencję mediową w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie
Koncern Sony powierzył agencji Jellyfish obsługę mediową w regionie EMEA: Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.

Jellyfish zajmie się obsługą mediową Sony na wielu rynkach, w tym m.in. we Włoszech, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, krajach Beneluksu, krajach nordyckich oraz w Polsce.
Zadaniem agencji będzie rozszerzenie i wzmocnienie cyfrowej obecności Sony na rynkach objętych współpracą.
Wybór Jellyfish oznacza zakończenie dotychczasowej współpracy w zakresie obsługi mediowej z agencją EssenceMediaCom (GroupM/WPP).
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Firma nie ujawnia, z jakimi innymi agencjami mediowymi prowadziła rozmowy w zakresie potencjalnej współpracy.
Nowi klienci
Dołącz do dyskusji: Sony zmienia agencję mediową w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie