Anna Lewandowska promuje Rexona Women w aplikacji mobilnej
Udostępniono darmową aplikację mobilną do monitorowania aktywności fizycznej promującą markę Rexona Women (Unilever Polska). Jest to kolejny etap kampanii „Możesz:więcej” z udziałem Anny Lewandowskiej, którą przygotowały firmy Red8 Digital i PHD Media Direction.

Aplikacja mierzy i zapisuje pokonane dystanse, czas przeznaczony na ćwiczenia, spalone kalorie, kroki, tętno i wiele, wiele innych parametrów. Użytkowniczki aplikacji mogą również łączyć się w grupy i umawiać na treningi, a także publikować swoje wyniki.
Darmowa aplikacja jest dostępna na smartfony z iOS i Androidem.

Uruchomieniu aplikacji towarzyszy konkurs dla jej użytkowników, któremu patronuje Anna Lewandowska. Na uczestników czekają nagrody, a wyniki zostaną ogłoszone w połowie września.

Aplikacja stanowi kolejny etap tegorocznej kampanii z udziałem Anny Lewandowskiej (więcej na ten temat). Jej kreacją i wykonaniem zajęła się agencja Red8 Digital. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Anna Lewandowska promuje Rexona Women w aplikacji mobilnej