„We are the Answear” w reklamach Answear.com (wideo)
Zaczęła się międzynarodowa kampania reklamowa sklepu odzieżowego Answear.com. Akcja, przygotowana we współpracy z agencją Warsaw Creatives, jest realizowana pod hasłem „We are the Answear”.

W reklamach prezentowane są różne ubrania z oferty Answear.com na wiosnę i lato. Są to m.in. kolorowe garnitury, ubrania z motywami kwiatów i zwierzęcymi nadrukami oraz inspirowane latami 80. i 90.
Kampania ma podkreślać różnorodność odzieży dostępnej na Answear.com.
- Szanujemy Twoje wszystkie wybory, doceniamy Twoją oryginalność i zawsze wspieramy Cię niezależnie od tego, czy wolisz nosić trampki czy szpilki, jeansy czy garnitur, sukienkę czy spodnie… Nie rozkazujemy, nie narzucamy, nie wpisujemy w określone schematy – tylko od Ciebie zależy, jaką odpowiedź wybierzesz - wylicza Answear.com w komunikacie opisującym kampanię



Kampania zaczęła się 3 kwietnia, obejmuje internet (m.in. social media, serwisy VOD, witryny magazynów modowych).
Działania są realizowane na wszystkich siedmiu rynkach, na których działa Answear.


Kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja Warsaw Creatives. Za zdjęcia i reżyserię spotu odpowiadał Bart Pogoda.



Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „We are the Answear” w reklamach Answear.com (wideo)