„Atlas ptaków” z „Gazetą Wyborczą”
We wtorek i środę z "Gazetą Wyborczą" będzie można kupić ilustrowany "Atlas ptaków".
Książka prezentuje informacje o siedliskach i wędrówkach ptaków, a także ciekawostki o poszczególnych gatunkach i wskazówki praktyczne, dotyczące obserwacji ptaków.
W pierwszej części przewodnika, która ukaże się 3 sierpnia, znajdą się opisy 98 gatunków ptaków wraz z ich fotografiami, w drugiej - 113.
Cena „Gazety Wyborczej” i każdej z książek wyniesie 7,99 zł.

Wydania "Gazety Wyborczej" z dodatkami będą promowane w stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne), w dzienniku "Metro"oraz poprzez autopromocję. Kreację kampanii przygotowała agencja JiS Advertising, za zakup mediów odpowiadał Starlink.
Agora

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Atlas ptaków” z „Gazetą Wyborczą”