Baby born w kampanii edukuje, jak "zrozumieć dziecięcy świat"
Firma MGA Entertainment Poland, rozpoczęła ogólnopolską kampanię edukacyjną pod hasłem „Zrozumieć dziecięcy świat”. Projekt potrwa do 22 grudnia, a jego celem jest zwiększenie rozpoznawalności marki Baby born oraz wspieranie rodziców w rozwijaniu świadomych i głębokich relacji z dziećmi.
Centralnym elementem kampanii jest e-book autorstwa psychologa Przemka Staronia, który stanowi jedną z nagród w konkursach prowadzonych na kanale MiniMini+, a także na platformach Meta. Organizatorem akcji w kanałach społecznościowych jest agencja One Hause.
Kampania łączy edukację z rozrywką, angażując zarówno media społecznościowe, jak i tradycyjne kanały komunikacji, aby dotrzeć do rodziców w całej Polsce. Elementy kampanii zostały zaplanowane tak, aby budować zaangażowanie i inspirować rodziny.
W jej ramach zorganizowano dwa konkursy. Pierwszy, na kanale MiniMini+ ma przybliżyć dzieciom i rodzicom świat serialu „Baby born”. Uczestnicy muszą rozwiązać obrazkowy quiz o bohaterach oraz zaprojektować własne ubranko dla Emmy – postaci z serialu.
Z kolei konkurs na Instagramie i Facebooku, realizowany przez agencję One House nawiązuje do serialu “Baby born” - jego uczestnicy mają za zadanie udzielić kreatywnej odpowiedzi inspirowanej tematyką serialu. Projekt potrwa do 22 grudnia. Konkursy mają pomóc zwiększyć skuteczność dotarcia do rodziców i opiekunów dzieci w wieku do 8 lat w całej Polsce.
- Celem naszej kampanii jest nie tylko promocja produktów marki BABY born, ale przede wszystkim wspieranie rodziców w lepszym rozumieniu ich dzieci. Dzięki takim projektom, jak e-book Przemka Staronia czy organizowane konkursy, chcemy inspirować rodziny do budowania bliskości i rozwijania empatii – komentuje Katarzyna Spieszko, marketing manager MGA Entertainment Poland.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Baby born w kampanii edukuje, jak "zrozumieć dziecięcy świat"