Bank Pekao może zmienić dom mediowy
Bank Pekao SA prowadzi przetarg na kompleksową obsługę mediową - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Biuro prasowe Banku Pekao SA odmówiło nam udzielenia informacji na temat liczby i nazw agencji biorących udział w przetargu na obsługę mediową. Jednocześnie nie zaprzeczyło informacji, że przetarg ten prowadzi.
Od 2022 roku planowaniem i zakupem mediów offline do kampanii banku zajmuje się Sigma Bis (należy do Orlenu i PZU). Wcześniej Bank Pekao SA był w tym zakresie obsługiwany przez Fullsix Media (Havas Media Group).
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Za strategię i kreację kampanii reklamowych banku odpowiada agencja Leo Burnett. Działania digital realizuje Sales&More, a social media - Digital Kingdom.
W ostatnim czasie Bank Pekao SA przeorganizował marketing w swojej strukturze - na czele departamentu marketingu stanął Jorge Sanchez.
Dołącz do dyskusji: Bank Pekao może zmienić dom mediowy