„Barbra Streistand” w imprezowej reklamie ciastek Hit (wideo)
W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa ciastek Hit z portfolio firmy Bahlsen. Akcję pod hasłem „Hit może powodować imprezy” przygotowały firmy Gruppa66 Ogilvy Warszawa, Redworks i Mediacom Warszawa.
Nowa reklama ciastek Hit pokazuje niezapomnianą imprezę - zarówno jej przebieg, jak i konsekwencje. Oprawę muzyczną spotu stanowi piosenka „Barbra Streistand” duetu DJ-skiego Duck Sauce.
Kampania pod hasłem „Hit może powodować imprezy” od 5 czerwca obejmuje telewizję (m.in. w TVN, Polsat, TVP, stacje muzyczne i inne kanały tematyczne) oraz internet (największe serwisy i social media, m.in. Facebook i YouTube).

Kreację kampanii - zaplanowanej do końca sierpnia - przygotowała agencja reklamowa Gruppa66 Ogilvy Warszawa, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom. Spot wykorzystywany w akcji wyreżyserował duet Konqubinat (Karolina Lewicka i Tomasz Kapuściński), a wyprodukował dom produkcyjny Redworks.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Barbra Streistand” w imprezowej reklamie ciastek Hit (wideo)