Barlinek i Streetcom w szeregach IAA Polska
Do grona członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAAdołączyło dwóch nowych członków wspierających: Grupa Barlinek iStreetcom.
Grupa Barlinek to producent podłóg naturalnych. Streetcomoferuje usługi z zakresu marketingu szeptanego.
Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA to organizacjazrzeszająca różne podmioty funkcjonujące na rynku medialnym ikomunikacji marketingowej: reklamodawców, agencje reklamowe, domymediowe, media oraz inne pokrewne firmy. Celem Stowarzyszenia jestdziałanie na rzecz wszechstronnego rozwoju reklamy, podnoszeniastandardów etycznych i zawodowych w tej dziedzinie orazpropagowanie społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), m.in.poprzez programy z zakresu społecznie odpowiedzialnegomarketingu.
Inne

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Barlinek i Streetcom w szeregach IAA Polska