Bartłomiej Pucek przechodzi do centrali IKEA
Polski oddział IKEA Retail szuka country digital managera. Pełniący obecnie tę funkcję Bartłomiej Pucek awansował do globalnego zespołu ds. technologii cyfrowych w szwedzkiej siedzibie IKEA.

Bartłomiej Pucek pełni funkcję country digital managera IKEA Retail w Polsce od listopada ubiegłego roku. Odpowiadał za rozwój nowych produktów cyfrowych (e-commerce, technologie mobilne, rozwiązania wdrażane w sklepach), IT oraz bezpieczeństwo informacji i prywatność danych.
W globalnej strukturze IKEA Pucek obejmie funkcję strategy & operations development managera w dziale digital w Hubhult w Malmö w Szwecji. Będzie odpowiedzialny za rozwój i wdrożenie globalnej strategii digitalizacji z resztą ekosystemu IKEA celem zapewnienia integracji kompetencji cyfrowych i wielofunkcyjnych sposobów pracy.
Do szwedzkiego zespołu IKEA Bartłomiej Pucek dołączy 1 stycznia 2021 roku. Jego przełożoną będzie Carolina Garcia Gomez, była CEO i CSO IKEA Retail Polska.
Jak przekazało portalowi Wirtualnemedia.pl biuro prasowe IKEA, firma prowadzi obecnie otwartą rekrutację na stanowisko country digital managera w Polsce.
Bartłomiej Pucek przed pracą w IKEA był odpowiedzialny za projekty z obszaru mobile i digital w Grupie Onet-RAS Polska.
Od 2012 do 2015 roku odpowiadał za transformacje digital WSiP (grupa Advent International). Pucek ukończył Stanford University School of Business Strategic Marketing i Digital Marketing oraz Venture Deals na Kauffman Fellows Academy.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Bartłomiej Pucek przechodzi do centrali IKEA