Beata Golubińska w Brand New Galaxy jako chief performance & capability officer
Beata Golubińska, ostatnio dyrektor zarządzająca biura reklamy Ringier Axel Springer Polska dołączyła do zarządu Brand New Galaxy obejmując stanowisko chief performance&capability officer.
Golubińska ma w nowej roli wspierać zarząd agencji w operacjonalizacji głównych procesów związanych z dalszą transformacją i pomóc w ustrukturyzowaniu oferty mediowej.
Ma koncentrować się także na usprawnieniach operacyjnych oraz optymalizacji usług pod wymagania rynku i potrzeby globalnych klientów agencji.
Ostatnio w Ringier Axel Springer Polska
Beata Golubińska jest doświadczoną managerką najwyższego szczebla, znaną m.in. z przekształcania procesów biznesowych w takich firmach i agencjach, jak Coca-Cola, Starcom, Publicis Media, Media Impact czy Ringier Axel Springer.
Zaangażowana w budowę polskiego rynku reklamy od początku jego powstania i uznana za jedną z 50 najbardziej wpływowych kobiet reklamy w Polsce. Zdobywała doświadczenie pracując po stronie agencji reklamowej/domu mediowego, po stronie reklamodawcy oraz po stronie wydawcy cyfrowego. W trakcie swojej kariery zawodowej była aktywnym członkiem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, Komitetu Organizacyjnego Effie Awards, izby konkursu dyrektor marketingu roku oraz członkiem zarządu IAA.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Ostatnio, przez blisko 5 lat pracowała w Ringier Axel Springer Polska, gdzie pełniła m.in. funkcję managing director, creation&delivery. Wcześniej, przez niespełna rok, była chief operating officer w Media Impact Polska.
W latach 2001-2016 związana była z polskim oddziałem Publicis Media. Przez 11 lat pracowała w domu mediowym Starcom, m.in. jako media director oraz vice president media. Potem, przez 4 lata pełniła funkcję chief operating officer w Starcom MediaVest Group, a następnie objęła stanowisko chief capability officer.
W latach 1997-2001 była media&communication managerem w polskim oddziale Coca-Cola.
Brand New Galaxy powstała w 2017 rok
Brand New Galaxy to holding agencji marketingowych i technologicznych, założony w Warszawie w 2017 roku. Firma liczy obecnie ponad 600 pracowników w 8 biurach w Europie, Ameryce Północnej i na Bliskim Wschodzie. Do grupy Brand New Galaxy należą agencje marketingowe Pathfinder 23, Synthrone, Spacecamp, Voyager, Life on Mars, New Gravity, Man on the Moon i Robonauts Pictures.
Od lutego agencje Pathfinder 23 i Spacecamp zmieniły szyld na Brand New Galaxy. W związku z tym z firmą pożegnali się Alicja Miłońska, szefowa Spacecamp, Marek Składzień i dyrektor kreatywny Pathfinder 23.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Beata Golubińska w Brand New Galaxy jako chief performance & capability officer