BeDigital z obsługą marki Nestea w 4 krajach
Grupa Maspex, która jest dystrybutorem marki Nestea, wybrała do obsługi działań social mediowych agencję BeDigital. Odpowiada ona za przygotowywanie kreacji oraz prowadzenie profili marki na czterech rynkach: polskim, litewskim, łotewskim oraz estońskim.

Obsługa dotyczy prowadzenia kont na Instagramie oraz Facebooku wraz z moderacją. Agencja zaproponowała nowe podejście kreatywne do komunikacji marki, przy zachowaniu globalnych wytycznych.
Firmy nie ujawniają, w jaki sposób doszło do nawiązania współpracy. Nie ujawniają też, na jak długo zawarły umowę.
Marka Nestea przez długi czas nie była reklama. Wróciła z reklamą po dłuższej przerwie latem 2020 roku.
Maspex jest właścicielem licencji Nestea od lutego 2020 roku.
Nowi klienci

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: BeDigital z obsługą marki Nestea w 4 krajach