BFM Group startuje z podcastem
W sieci pojawił się premierowy odcinek podcastu „Fashion Biznes Dialogi”, którego producentem jest Best Fashion&Media. To pierwszy z serii planowanych w wydawnictwie projektów podcastowych.

BFM Group to digitalowe wydawnictwo z segmentu premium, w którego portfolio znajdują się: Fashionbiznes.pl, Lamode.info i Miumag.eu.
W BFM podchodzimy do contentu bardzo kompleksowo, mając na uwadze, że prowadzenie portali digitalowych to jedynie część krajobrazu nowoczesnego wydawnictwa. Dlatego wprowadzamy i dalej planujemy implementować nowe formaty, i to nie tylko te internetowe – mówi Joanna Mroczkowska, dyrektor zarządzająca BFM.
Prowadzącą „Fashion Biznes Dialogi” jest Katarzyna Sosińska. A wśród rozmówców podcastu znaleźli się m.in. Zuza Kuczyńska, Robert Kupisz i Maja Bohosiewicz.
Pierwszy sezon podcastu składa się z 10 odcinków, które dostępne będą na platformach YouTube i Spotify w wersjach audio i wideo.
Jak wiemy w 2025 roku wideopodcasty będą nadal zyskiwać na popularności. Platformy takie jak YouTube, TikTok czy Spotify stawiają na podejście, w którym wideo jest najważniejsze. Dlatego nasze produkcje będą dostępne w obu wersjach – wyjaśnia Weronika Adamowicz, dyrektor kreatywna BFM.
Dołącz do dyskusji: BFM Group startuje z podcastem