Biuro Informacji Kredytowej z pierwszą reklamą w telewizji
Pod hasłem "BIK się sprawdza" ruszyła pierwsza telewizyjna kampania reklamowa Biura Informacji Kredytowej, przygotowana przez agencję reklamową S4, Starcom i Performics.

Celem akcji jest poinformowanie odbiorców, że mogą samodzielnie sprawdzić swój status w BIK, np. przed staraniem się o kredyt bankowy.
Koncepcja kreatywna kampanii opiera się na założeniu, że każdy z nas regularnie coś sprawdza. To naturalny odruch, który towarzyszy nam w codziennych czynnościach. Krótkie formy reklamowe w kampanii symbolizują nasze nawyki sprawdzania i przez analogię ilustrują, w jaki sposób BIK służy pomocą każdemu Kowalskiemu oraz jak naturalnie wpisuje się w jego niemalże codzienne aktywności.
- Wiele rzeczy sprawdzamy na co dzień wręcz odruchowo. A wszystko po to, by zwiększyć prawdopodobieństwo sukcesu naszych planów. Przekaz naszej kampanii utrwala przekonanie, że również sprawdzanie BIK powinno być elementem profilaktyki i stać się nawykiem - mówi Paweł Szarkowski, dyrektor marketingu i PR w Grupie BIK.
Akcja reklamowa potrwa 6 tygodni, będzie prowadzona w telewizjach tematycznych oraz serwisach VOD.
Autorem koncepcji kreatywnej kampanii jest Agencja Reklamowa S4, która również odpowiada za produkcję spotów telewizyjnych. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, w tym za cześć digital - Performics.
BIK zmienia logo
Elementem kampanii reklamowej jest również wprowadzenie odświeżonego znaku marki BIK. Biuro zachowało charakterystyczny dla siebie kształt, ale zrezygnowało z instytucjonalnego ciemnego granatu na rzecz nowoczesnego „gradientowego” odcienia chabrowego.

Na górze: nowe logo BIK, na dole poprzednia wersja
Odświeżeniu uległa również typografia - w wersji podstawowej znak utracił dopisek Biuro Informacji Kredytowej, trafiając lepiej do konsumentów pod skrótem BIK. Za modyfikację logotypu odpowiada agencja brandingowa White Cat.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Biuro Informacji Kredytowej z pierwszą reklamą w telewizji
Pogadamy jak wdrożą ePUAP, bo inaczej nie ma sensu oddawać tych danych kolejnej spółce