Brand24: wpływy 21 proc. w górę, 208 tys. zł zysku netto
W trzecim kwartale br. firma Brand24, oferująca w modelu SaaS narzędzie do monitoringu internetu, osiągnęła wzrost przychodów o 21,4 proc. do 4,01 mln zł i wyniku netto z 74,8 tys. zł straty do 208,5 tys. zł zysku.
Na koniec zeszłego kwartału operacyjny MRR (określający miesięczne przychody z abonamentów do narzędzia Brand24 opłacanych cyklicznie wynosił 1,279 mln zł, po wzroście o 3 proc.
Na koniec września br. firma miała 3 822 aktywnych klientów, o 85 więcej niż kwartał wcześniej. Już 68 proc. klientów było z zagranicy.
Kwartalny zysk EBITDA spółki zwiększył się z 625 do 881 tys. zł, a zysk operacyjny - z 1 do 346 tys. zł.
- W tym roku uruchomiliśmy nową usługę Custom Reports, mobilną wersję panelu Brand24, nowe metryki pomagające w ocenie efektów działań marketingowych i PR. Do tego systematycznie pracujemy nad ulepszaniem konwersji z kont testowych na płatnych klientów. To jednak nie koniec. Wprowadzamy etapami nowy cennik, który powinien widocznie zwiększyć nasz ARPU i MRR. Pracujemy też nad zwiększeniem automatyzacji i „inteligencji” naszego narzędzia, co powinno przynieść nam dodatkowe przychody i pozwolić na oszczędności - wylicza Michał Sadowski, prezes i mniejszościowy akcjonariusz Brand24
W pierwszych trzech kwartałach br. Brand24 osiągnął wzrost przychodów z 9,86 do 11,36 mln zł, zysku EBITDA z 1,48 do 2,41 mln zł i wyniku netto z 650 tys. zł straty do 365 tys. zł zysku.


Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Brand24: wpływy 21 proc. w górę, 208 tys. zł zysku netto