Breakdance seniorów reklamują Maślankę Mrągowską (wideo)
W telewizji i internecie rusza kampania reklamowa Maślanki Mrągowskiej (Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol) przygotowana przez firmy Lowe GGK, Film Reaktor i MEC. To pierwsza telewizyjna akcja marketingowa maślanki.
Spot Maślanki Mrągowskiej pokazuje widowiskowy breakdance, którego wykonawcami dość nieoczekiwanie okazują się starsi panowie. W ten sposób reklama podkreśla, że Maślanka ma pozytywny wpływ na zdrowie pijących ją osób. Taki przekaz ma trafiać do dwóch grup docelowych: z jednej strony zainteresować produktem młodszych ludzi, a z drugiej - przemawiać do jego obecnych, starszych konsumentów.
Akcja reklamowa - zaplanowana na półtora miesiąca - obejmuje telewizję oraz internet (największe serwisy wideo i VoD). Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja Lowe GGK, produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Film Reaktor, a media zaplanował i kupił dom mediowy MEC.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Breakdance seniorów reklamują Maślankę Mrągowską (wideo)