„Buduj dobrą historię” w kampanii Biura Informacji Kredytowej
Biuro Informacji Kredytowej rozpoczęło kampanię edukacyjną pod hasłem „Buduj dobrą historię”. Zajmuje się nią agencja Biuro Podróży Reklamy.

Prowadzona od 13 maja kampania „Buduj dobrą historię” pokazuje możliwości, jakie daje korzystanie z własnej wiarygodności finansowej. W akcji poruszane są trzy główne zagadnienia: wiarygodność finansowa w kontekście budowania dobrej historii kredytowej, scoring oraz ochrona przed wyłudzeniami kredytów.

Działania są prowadzone przede wszystkim w mediach społecznościowych. Potrwają do grudnia br.
Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja Biuro Podróży Reklamy, która pozyskała to zlecenie w przetargu.
Kampanie społeczne 

Newsletter






 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?” 
 Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły? 
 Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”? 
 Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 
 Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Buduj dobrą historię” w kampanii Biura Informacji Kredytowej