Burgery "lepiej smakują z Pepsi"
Pepsi w nowej kampanii reklamowej przypomina, że nie jest dostępna w wielu popularnych fast-foodach. Akcję przygotowano na potrzeby rynku amerykańskiego.
Pepsi przygotowało nową kampanię Najnowsza w związku z obchodzonym w Stanach Zjednoczonych Narodowym Dniem Hamburgera. Marka przypomina konsumentom, że w lokalach serwujących burgery nie serwuje się Pepsi, a konkurencyjne napoje. To aluzja to wieloletniej współpracy Coca-Coli i McDonald's.

Better with Pepsi
Marka pyta w spocie, czy nie czas sprawdzić i udowodnić wszystkim, że burgery są lepsze z Pepsi?
Kampania okraszona jest hasztagami #BetterWithPepsi oraz #ThatsWhatILike. Towarzyszą jej akcje samplingowe w okolicach lokali z fast foodami.
- Nasza inicjatywa #BetterWithPepsi to zabawny sposób na podkreślenie roli, jaką Pepsi odgrywa w podnoszeniu walorów smakowych burgerów, jednocześnie przypomina konsumentom, że mają wybór, jeśli chodzi o napoje - mówi Todd Kaplan, wiceprezes ds. marketingu Pepsi.
Kreację przygotowała AMV BBDO.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Burgery "lepiej smakują z Pepsi"