Cannes Lions: kolejne nagrody za „Niezniszczalną Tęczę” i „Twój Ostatni Weekend”
Akcja „Niezniszczalna Tęcza” przygotowana przez agencję 180 heartbeats Jung v. Matt dla marki Ben&Jerry’s zdobyła w środę i czwartek kolejne cztery Lwy - Srebrnego i trzy Brązowe, a projekt „Ostatni Twój Weekend” agencji VMLY&R, Gazeta.pl, Mastercard i BNP Paribas - dwa Brązowe Lwy na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Na kolejne shortlisty trafiły też agencje Digitas Poland, Grey Group Poland i Gong.

„Niezniszczalna Tęcza” w środę dostała Srebrnego Lwa w kategorii Media Lions i Brąz w kategorii PR Lions. W czwartek została nagrodzona dwoma Brązowymi Lwami w kategorii Brand Experience7Activation.
To już pięć statuetek w Cannes dla autorów tej kampanii, czyli agencji 180heartbeats Jung v. Matt, która przywróciła tymczasowo tęczę na placu Zbawiciela w Warszawie w akcji dla lodów Ben&Jerry’s produkowanych przez Unilevera (oraz stowarzyszenia Miłość Nie Wyklucza i fundacji Wolontariat Równości). Kilka dni wcześniej nagrodzono ją Srebrnym Lwem w kategorii Design/ Live Events.
Z kolei projekt wydania „Ostatniego Twojego Weekendu” przygotowany przez agencję VMLY&R we współpracy z Gazeta.pl, Mastercard i BNP Paribas (oraz Wavemaker Polska, Papaya Films i Fundacja Sukces Pisany Szminką) został w środę nagrodzony Brązowym Lwem w kategorii Media, a w czwartek taką samą statuetkę dostał w kategorii Brand Experience&Activation.
Kilka dni wcześniej ta kampania zdobyła Brąz w kategorii Print&Publishing, co oznacza, że VMLY&R ma w sumie na koncie trzy Lwy. W piątek powalczy o nagrody jeszcze w dwóch kategoriach, do których została nominowana w pierwszych dniach Cannes Lions: Glass i Titanium. Będzie w nich konkurować m.in. z kampanią marki Nike "Dream Crazy".
Nagrody też dla Grey Group Poland
Złoto i Srebro w kategorii PR zdobyła też kampania "The people's seat", którą agencja Grey London przygotowała we współpracy z Grey Group Poland. W ramach tej akcji mieszkańcy całego świata mogli na Twitterze wyrażać swoje obawy związane ze zmianami klimatycznymi na naszej planecie. Mieli też możliwość podzielenia się swoim zdaniem z liderami, rządami i organizacjami na ten temat - problem ten poruszano podczas szczytu klimatycznego ONZ - COP24.
7 kolejnych nominacji dla prac z Polski
W środę ogłoszono nominacje w kolejnych kategoriach: Film, Mobile, Creative Effectiveness, E-commerce, Radio&Audio oraz Brand Experience&Activation. W pierwszych pięciu polskie agencje nie trafiły na shortlisty.
W kategorii Brand Experience&Activation - oprócz nagrodzonych w czwartek projektów "Niezniszczalna tęcza" i "Ostatni Twój Weekend" - polskie agencje otrzymały 2 nominacje.
Były to: Digitas Poland za projekt „Facing Emotions” dla Huawei Mate 20 Pro oraz agencja Gong (Group One) za projekt „Winda” dla marki Tyskie Gronie (Kompania Piwowarska). Prace te nie zdobyły jednak w czwartek żadnych nagród.
Agencja Grey Group Poland została dwukrotnie nominowana wspólnie z Grey London za kampanię "The people's seat" w kategorii Sustainable Development Goals. Nagrody w niej zostaną wręczone w piątek.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Cannes Lions: kolejne nagrody za „Niezniszczalną Tęczę” i „Twój Ostatni Weekend”