Carat Polska zajmie się obsługą mediową Grupy Franke
Dom mediowy Carat Polska (należy do Dentsu Aegis Network Polska) wygrał przetarg na obsługę mediową Grupy Franke, producenta urządzeń kuchennych i sanitarnych.

Umowa, nawiązana między firmami obejmuje kompleksową obsługę mediową klienta. O wyborze partnera zadecydowała strategia oferty zaproponowanej przez dom mediowy.
Franke i Carat nie zdradzają szczegółów przetargu i nie podają, jak długo będą współpracować.
Siedem lat temu firma Franke nawiązała współpracę z Heidi Klum, która wówczas została twarzą reklamową tej marki.
Przetargi

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Carat Polska zajmie się obsługą mediową Grupy Franke