Castrol Edge „rekomendowany przez Audi, BMW i Volkswagena”
Ruszyła outdoorowa kampania reklamowa promująca olej Castrol Edge. Akcję przygotowały agencja Doggett Jones i dom mediowy Mindshare Polska.
Reklamy oleju Castrol Edge pokazują rekomendacje do jego używania wyrażane przez czołowych producentów samochodów: Audi, BMW i Volkswagena.
- Celem akcji jest też edukowanie i rozwiewanie mitów wokół eksploatacji auta czy doboru oleju oraz budowanie świadomości marki Castrol Edge - opisuje Anna Wilczewska, dyrektor marketingu Castrola w Polsce.



Kampania, zaplanowana na miesiąc, obejmuje nośniki outdoorowe w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu, Trójmieście, Łodzi i Szczecinie. Reklamy przygotowała brytyjska agencja Doggett Jones, a za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Mindshare Polska.
Kampanie reklamowe
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Castrol Edge „rekomendowany przez Audi, BMW i Volkswagena”