Citi Handlowy będzie reklamować się na rowerach miejskich Veturilo
Firma Synergic zajmująca się reklamą out-of-home podpisała długoterminową umowę z bankiem Citi Handlowy na sprzedaż reklam na rowerach miejskich we wszystkich miastach, gdzie operatorem systemów jest firma Nextbike. Umowa obowiązuje przez trzy kolejne lata.
1 marca wraz z oficjalnym startem sezonu rowerowego na ulice Warszawy, Łodzi, Poznania, Wrocławia, Opola i Szczecina wyjechało 14 540 rowerów, które na skrzydełkach miały niebieskie reklamy Citi Handlowy. W kwietniu do pierwszych sześciu miast dołączą kolejne.
To pierwszy w Polsce kontrakt rowerowy Citi Handlowy na tak dużą skalę. W ramach umowy w marcu, w samej Warszawie prawie 100 proc. rowerów Veturilo będzie jeździło z reklamą banku, a finalnie będzie to 80 proc. stołecznych rowerów.
Umowa pomiędzy Synergic a Citi Handlowy została zawarta na trzy lata. Oprócz reklam na rowerach miejskich, od kwietnia planowane są dodatkowe działania skierowane zarówno do użytkowników systemu Veturilo, jak i klientów Citi Handlowego.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Citi Handlowy będzie reklamować się na rowerach miejskich Veturilo