SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

CityJet ogłasza przetarg na swój budżet reklamowy

Należące do Air France linie lotnicze CityJet ogłosiły przetarg na swój paneuropejski budżet reklamowy.

Nie korzystający obecnie z usług żadnej agencji przewoźnik zaprosił do przetargu wiele różnych sieci reklamowych.

Obsługujący połączenia dla pasażerów biznesowych na trasach pomiędzy największymi europejskimi miastami CityJet poprosił agencje o stworzenie zintegrowanej kampanii promującej usługi linii wśród społeczności biznesowej.

Planowana kampania ma połączyć różne kroki podjęte przez CityJet na rzecz swojego rozwoju w ciągu ostatnich trzech lat. Przykładowo w ubiegłym roku firma przejęła za 180 milionów euro holenderskie linie VLM oraz zakupiła 25 nowych samolotów, zastępując tym samym flotę, która była jedną z najstarszych w Europie.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: CityJet ogłasza przetarg na swój budżet reklamowy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl