Burda International Poland podpisała umowę z Lagardère Global Advertising
Od czerwca br. biuro sprzedaży Burda International Polska obsługuje sprzedaż powierzchni reklamowej polskich firm w miesięcznikach „Elle”, „Elle Decoration”, „Paris Match” oraz magazynie francuskich linii lotniczych Air France.
Wydawcą i właścicielem praw do marki „Elle” jest grupa medialna Lagardère Active, której Burda International Poland jest wyłącznym partnerem i wydawcą w Polsce od 2005 roku. Teraz Grupa Burda podpisała umowę z wydawcą na sprzedaż reklam polskich firm.
Za obsługę magazynu „Elle” będą odpowiadały Ewelina Dorda i Kamila Garbacz. Reklamy w „Elle Decoration” sprzedaje Katarzyna Kołakowska, a w magazynie „Air France” - Żaneta Lis.
- Obserwując dynamiczny rozwój i globalną ekspansję polskich marek chcemy, aby nasza oferta była jak najbardziej dopasowana do ich potrzeb. Wykorzystując nasze doświadczenie w realizacji licznych projektów reklamowych, zarówno w princie, jak i w digitalu, jesteśmy gotowi świadczyć najwyższej jakości usługi w tworzeniu oferty sprzedażowej i kontentowej oraz dotarciu do sprofilowanych grup docelowych - mówi Michał Helman, chief commercial officer.
Polskie biuro sprzedaży Burdy odpowiada także za sprzedaż reklam w niemieckich magazynach należących do portfolio wydawnictwa.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Burda International Poland podpisała umowę z Lagardère Global Advertising