CU opracuje strategię dla globalnej marki ECS Automotive”
Agencja CU Communication Unlimited rozpoczyna współpracę z ECS Automotive, dostawcą usług konsultingowych w branży motoryzacyjnej (należy do The ECS Group).
Agencja odpowiada za opracowanie globalnego konceptu pozycjonowania marki oraz strategię komunikacji, która ma przełożyć idee marki na jej selling story. ECS Automotive wybrał Communication Unlimited bez przetargu, doceniając doświadczenie agencji
w budowaniu zintegrowanej komunikacji na mocnych strategicznych podstawach.
- Marka działa obecnie w ponad 40 krajach na świecie, dlatego koncept powinien być na tyle pojemny a argumenty sprzedażowe wyraźne i dystynktywne tak, aby odpowiadały na potrzeby nie tylko różnych grup docelowych, ale również różnych kultur-– komentuje Mirek Skotarczyk, head of strategy w Communication Unlimited.
Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: CU opracuje strategię dla globalnej marki ECS Automotive”