„Chwytaj dzień” - Keanu Reeves reklamuje „Cyberpunk 2077” (wideo)
Rusza telewizyjna odsłona kampanii reklamującej grę „Cyberpunk 2077” wyprodukowaną przez CD Projekt. W akcji występuje aktor Keanu Reeves, ambasador marketingowy gry.
W spocie z kampanii pojawiają się ujęcia z Night City, w którym rozgrywa się akcja „Cyberpunk 2077”. Keanu Reeves krótko opowiada o zasadach rządzących w tym świecie. Reklama kończy się hasłem „Chwytaj dzień” („Seize the day”).
Nowy spot pierwszy raz wyemitowano w amerykańskiej telewizji w nocy ze środy na czwartek polskiego czasu przy transmisji meczu finałowego koszykarskiej ligi NBA.
„Cyberpunk 2077” w sprzedaży od 19 listopada, rekordowa kampania reklamowa
CD Projekt w br. już dwukrotnie przekładał premierę „Cyberpunk 2077” , w połowie ub.r. wyznaczoną na kwiecień. W styczniu br. firma poinformowała, że gra trafi do sprzedaży nie 17 września, natomiast w połowie czerwca premierę przesunięto na 19 listopada.
Na początku września na konferencji prasowej prezes CD Projekt Adam Kiciński zapewnił, że „Cyberpunk 2077” ukaże się 19 listopada. - Finalizujemy (prace - przyp.), właśnie zaczęliśmy przygotowania do ostatecznej certyfikacji. Oczywiście będziemy pracować nad grą do samego końca. To olbrzymia gra. Pozostajemy na ścieżce i planujemy wydać grę 19 listopada - stwierdził.
- Zawsze są ryzyko, mówiąc filozoficznie, ale 19 listopada to jedyna data, która zakładamy i uda nam się. Nie widzę żadnych szans na zmianę tej daty - dodał.
Kampania reklamująca „Cyberpunk 2077” od września jest prowadzona we wrześniu, z początkiem października obejmuje też telewizję, radio, prasę i kina, a od listopada będzie realizowana także na outdoorze.
Kampania największą intensywność osiągnie w połowie listopada. CD Projekt planuje jeszcze kilka transmisji internetowych z cyklu „Night City Wire”, w których przedstawiane będą kolejne szczegóły „Cyberpunk 2077”.
Będzie to największa akcja marketingowa w historii firmy. W maju zapowiedziano, że w kraju premiera „Cyberpunk 2077” będzie wspierana przez media i marki grupy Agora.

Przedsprzedaż lepsza niż przy „Wiedźminie 3”, zniżki nieprędko
Członek zarządu CD Projekt Michał Nowakowski poinformował, że liczba zamówionych przez graczy w przedsprzedaży kopii „Cyberpunk 2077” jest dużo wyższa niż w przypadku poprzedniej „Wiedźmina 3”, który ukazał się wiosną 2015 roku.
- Stanowczo jesteśmy w dużo lepszym miejscu niż w przypadku „Wiedźmina 3” w analogicznym okresie przed premierą - stwierdził Nowakowski.
Spółka nie planuje szybkiego stosowania zniżek od regularnej ceny gry. - Przy „Wiedźminie 3” zajęło nam dużo czasu zanim zaoferowaliśmy rabaty, a nawet wtedy nie były one duże. W przypadku „CP 2077” spodziewamy się, że zajmie nam to więcej czasu i, tak samo jak wcześniej, nawet wtedy nie będą one duże - zapowiedział Nowakowski.
CD Projekt planuje wydać więcej dodatków do nowej gry niż do „Wiedźmina 3”. Plany w tym zakresie mają zostać ogłoszone jeszcze przed premierą „Cyberpunk 2077”.
Firma nadal konserwatywnie zakłada, że w czwartym kwartale 2020 roku sprzedaż nowej gry będzie odbywała się po połowie przez internet i w formie fizycznych kopii.
- Generalnie jesteśmy konserwatywni i spodziewamy się podziału 50/50 (w czwartym kwartale 2020 roku - przyp.), jeżeli mielibyśmy to zmienić to na stronę sprzedaży online. Jeżeli chodzi o I kw. 2021 roku - z czasem, gra staje się starsza i coraz więcej sprzedaży jest realizowanej przez internet, a fizyczna sprzedaż spada. Przyszły rok będzie jednak wyjątkowy, nowa generacja konsol będzie coraz bardziej popularna. Powiedziałbym, że liczymy na nie mniej niż 50/50, prawdopodobnie więcej przez internet, ale jak dużo? Dowiemy się na koniec marca - skomentował Piotr Nielubowicz, wiceprezes CD Projekt.
Pod koniec czerwca CD Projekt ogłosił, że wspólnie z Netflixem i japońskim studiem Trigger przygotuje serial anime Cyberpunk: Edgerunners” rozgrywający się w uniwersum gry wideo „Cyberpunk 2077”.
CD Projekt w pierwszej połowie br. osiągnął wzrost przychodów sprzedażowych z 215,1 do 364 mln zł oraz zysku netto z 51,54 do 146,76 mln zł.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Chwytaj dzień” - Keanu Reeves reklamuje „Cyberpunk 2077” (wideo)
"Kampania reklamująca „Cyberpunk 2077” od września jest prowadzona we wrześniu"