Cztery agencje w przetargu mediowym Fundacji Orły Sportu
Do przetargu Fundacji Orły Sportu na usługi planowania i zakupu mediów zgłosiły się cztery agencje - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Walczą o budżet w kwocie ponad 800 tys. zł.
Przetarg Fundacji Orły Sportu dotyczy planowania oraz zakupu mediów internetowych (kampania digital) na potrzeby przeprowadzenia kampanii turnieju piłkarskiego „Z Orlika na Stadion”, a także przeprowadzenia badań skuteczności i efektywności zrealizowanych działań promocyjnych związanych z zakupem mediów.
Kampania ma wystartować 2 września, potrwa 3 miesiące, a jej budżet wynosi 811,8 tys. zł.
Do przetargu zgłosiły się cztery agencje: Media Context (z ceną ok. 660 tys. zł), Ideo Force (458,1 tys. zł), Socialtime (550 tys. zł) i Performance Media Prosta (810,9 tys. zł).
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Cztery agencje w przetargu mediowym Fundacji Orły Sportu