"Dama z gronostajem" bez naszyjnika. To akcja promocyjna serialu "Lupin" Netfliksa
Na gmachu Muzeum Narodowego w Krakowie pojawił się niecodzienny wizerunek "Damy z gronostajem" bez naszyjnika. Okazuje się, że to akcja marketingowa Netfliksa, promująca serial "Lupin". Jego druga część właśnie debiutuje na platformie.
Muzeum Narodowe w Krakowie umieściło obraz "Dama z gronostajem" na swojej ścianie, z tym że bez naszyjnika . O "kradzieży" instytucja poinformowała w czwartek na Twitterze. We wpisie zapytano, kto "połasił" się na naszyjnik?
Kto się na to połasił? pic.twitter.com/Xzs4a3lZTK
— Muzeum Narodowe w Krakowie (@MNKrk) June 10, 2021
Odpowiedzi udzielił Netflix, oznaczając Omara Sy, który graj główną rolę w serialu „Lupin". W odpowiedzi aktor pokazał swoje zdjęcie z naszyjnikiem sprzed Muzeum, gdzie znajduje się słynne dzieło. "Lupin nie jest złodziejem. Jest pani wielbicielem, Madame" - napisał aktor.
Lupin is not a thief. He is a fan of yours, Madame. 💛 pic.twitter.com/sAPljveNf2
— Omar Sy (@OmarSy) June 10, 2021
Cała akcja jest elementem promocji nowej części serialu „Lupin", pokazującego losy słynnego dżentelmena-włamywacza. Premiera 11 czerwca na Netflix.

"Lupin" od 11 czerwca w serwisie Netflix
„Lupin” opowiada o zainspirowanym przygodami Arsène'a Lupina złodzieju-gentlemanie. Nazywa się Assane Diop i obmyśla zemstę na zamożnej rodzinie, która wyrządziła niesprawiedliwość jego ojcu. Ten zmarł, kiedy został oskarżony o zbrodnię, której nie dokonał.
W głównych rolach w serialu występują: Omar Sy, Ludivine Sagnier, Clotilde Hesme i Vincent Londez. Producentami „Lupin” są Isabelle Degeorges, Nathan Franck i Martin Jaubert. Reżyserami są Louis Leterrier i Marcela Said, a scenarzystami - George Kay, François Uzan i Eliane Montane.
Netflix z ponad 200 mln subskrybentów
Netflix jest obecnie najpopularniejszym serwisem streamingowym na świecie. Na koniec marca miał 207,64 mln płacących użytkowników, wobec 182,86 mln rok wcześniej i 203,66 mln na koniec grudnia ub.r. W zeszłym kwartale liczba subskrybentów zwiększyła się o 3,98 mln, dużo mniej od prognozowanego przez firmę wzrostu o 6 mln.
Według badania Gemius/PBI w kwietniu br. Netflix miał w Polsce 5,93 mln użytkowników.
Platforma nie ujawnia, ilu płacących użytkowników ma w Polsce. Z szacunków Comapritech wynika, że może ich być 900 tys.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: "Dama z gronostajem" bez naszyjnika. To akcja promocyjna serialu "Lupin" Netfliksa