Diageo uruchamia globalną kampanię marketingową marki Baileys
Koncern Diageo uruchamia największą w swojej historii globalną kampanię marketingową marki likierów Baileys.
Celem wartej 25 milionów funtów kampanii o nazwie 'Listen to your Lips' jest zaproszenie konsumentów do "podążenia za ich pragnieniem" dla promowanej marki - informuje serwis Marketing Week.
W Wielkiej Brytanii Diageo zamierza przeznaczyć na kampanię 4 miliony funtów. To o 30 procent więcej w porównaniu z pieniędzmi wydanymi na reklamy Baileys w trakcie ubiegłorocznego okresu przedświątecznego.
Przygotowana przez agencję JWT kampania będzie obejmować reklamy w telewizji, prasie, internecie, na nośnikach outdoor oraz działania w zakresie tzw. 'marketingu eventowego'. Do tego dojdzie sampling skierowany do ponad 420 tysięcy konsumentów, m.in. w supermarketach Asda, Sainsbury's, Morrisons i Waitrose.
"Konsumenci mówią nam, że uwielbiają smak Baileys. 'Listen to your Lips' to prosty pomysł, nie musimy szczegółowo rozwijać naszego przekazu. Musimy tylko przypomnieć ludziom o wyśmienitym smaku Baileys i wywołać pragnienie dla marki, którą już posiadają" - stwierdziła Sharon Keith, globalna dyrektor ds. marki Baileys.
źródło: Marketing Week
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Diageo uruchamia globalną kampanię marketingową marki Baileys