Douglas rusza z kampanią "Mamo, otaczasz mnie miłością"
Sieć perfumerii Douglas w związku ze zbliżającym się Dniem Matki wystartowała z kampanią pod hasłem „Mamo, otaczasz mnie miłością". Działania są realizowane w telewizji, prasie, internecie oraz w perfumeriach.

Do 4 maja przy zakupach wybranych marek, za min. 399 zł klienci otrzymają prezenty od marek, a w drugim tygodniu akcji (od 5 do 12 maja) przy zakupie produktów tych brandów za min. 399 zł otrzymają elegancką i praktyczną wegańską kosmetyczkę. Oferta obowiązuje we wskazanych terminach lub do wyczerpania produktu.
Dodatkowo w kolejnym terminie - do 26 maja zaplanowano rabaty do -30% na setki hitów makijażowych, pielęgnacyjnych oraz zapachowych. Rabat procentowy naliczany jest od najniższej ceny z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki.
Kampania z okazji Dnia Matki koncentruje się także na promocji karty podarunkowej Douglas jako zawsze sprawdzonego prezentu i idealnej propozycji dla niezdecydowanych. Wartość podarowanej karty zaczyna się już od 50 zł i jest do nabycia w perfumeriach Douglas, na stronie internetowej oraz w aplikacji.
Kampania marketingowa zakłada widoczność w perfumeriach w całym kraju, kanałach digital oraz na kanałach social media Douglas. Kampania jest obecna szeroko w telewizji. Obejmuje także działania e-commerce i CRM oraz reklamę w prasie i magazynach własnych.
Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Wavemaker.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku .webp)



Dołącz do dyskusji: Douglas rusza z kampanią "Mamo, otaczasz mnie miłością"