Dr.Max Drogeria wśród klientów Opus B
Do grona klientów agencji Opus B dołączyła nowa internetowa drogeria DR.Max Drogeria.
Zespół agencji Opus B odpowiada za launch nowej drogerii internetowej Dr.Max Drogeria.
- "Zostań maxymalistką!" to hasło kampanii wprowadzającej na rynek nową drogerię internetową. Dr.Max Drogeria jest dla najbardziej wymagających konsumentek - „maxymalistek”. Są nimi kobiety, które zawsze szukają maksymalnych promocji i maksymalnego wyboru. Dla nich stworzyliśmy internetową drogerię, która sprosta ich maksymalnych oczekiwaniom. Unikalny język narracji naszych bohaterek oraz charakterystyczny sposób ich ilustracji wyróżnił Dr.Max Drogeria od konkurencji w tej kategorii - mówi Carolina Pietyra, strategy manager & service designer w Opus B.
Opus B odpowiada za strategię i kreację działań, które obejmują video online, kreacje display, social media, radio, OOH.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Dr.Max Drogeria wśród klientów Opus B