Drinki z "Gazetą Wyborczą"
Jak zrobić kolorowe drinki i bezalkoholowe koktajle, a także jak wyposażyć domowy barek - takie wskazówki znalazły się w serii 3 książek, które będą dostępne z "Gazetą Wyborczą" (Agora) we wtorek 24 stycznia, środę 25 stycznia i w czwartek 26 stycznia 2012 r.
Jako pierwszy z "Gazetą" ukaże się przewodnik "Koktajle alkoholowe", który prezentuje 95 sprawdzonych przepisów na drinki, opatrzonych kolorowymi zdjęciami wszystkich koktajli. Następne wydanie to "Shot" - książka zawierającą 95 receptur na różnego rodzaju shoty. W ostatniej książce pt. "Koktajle bezalkoholowe"- znajdą się przepisy na koktajle bezalkoholowe.
Cena „Gazety Wyborczej” i każdej z książek wyniesie 8,99 zł.

Wydania "Gazety Wyborczej" z dodatkami będą promowane w stacjach telewizyjnych (TVP1, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne), w dzienniku "Metro" oraz poprzez autopromocję. Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadał Starlink.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Drinki z "Gazetą Wyborczą"