Dynamo Group upraszcza identyfikację wizualną
Dynamo Group wprowadza uproszczoną identyfikację wizualną dla wszystkich podmiotów wchodzących w skład grupy.

Zmianie ulegają logotypy, typografia, nawigacja wnętrz firmy oraz serwis internetowy domu produkcyjnego Dynamo Film. Odświeżeniu wizerunku towarzyszy dalsza rozbudowa Dynamo Digital Solution.
Monochromatyczne logotypy zostały uproszczone, zrezygnowano z ostrych krawędzi, kątów, znaków geometrycznych, a także wpisanych we wcześniejszą identyfikację wizualną, streetowych, wyraźnych ilustracji. Fragment litery „d” ze znaku głównego został wykorzystany we wszystkich akcydensach, systemie nawigacji oraz na nowej stronie internetowej.

W skład Dynamo Group wchodzą: dom produkcyjny Dynamo, studio postprodukcyjne Delapost, studio dźwiękowe, studio castingowe, Ring360 oraz Dynamo Digital Solution.
Grupa Dynamo produkuje filmy reklamowe, pełnometrażowe, animacje, teledyski, kampanie społeczne, kontent dedykowany komunikacji digitalowej oraz filmy 360.
Za opracowanie koncepcji komunikacji wizualnej i wdrożenie nowego serwisu internetowego odpowiada agencja komunikacji Open Minded Group.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Dynamo Group upraszcza identyfikację wizualną