Dyson rozpoczął globalny przetarg mediowy
Firma Dyson, producent drobnego sprzętu AGD, m.in. odkurzaczy i suszarek do włosów ruszyła z przetargiem na globalną obsługę mediową.

Przetarg dotyczy planowania i zakupu mediów na poziomie globalnym. Budżetu broni dom mediowy Mindshare (GroupM/WPP), który obsługuje markę mediowo od 8 lat.
Przetarg obejmuje Wielką Brytanię i wszystkie inne rynki międzynarodowe, na których działa firma, w tym również Polskę.
Proces koordynuje i nadzoruje firma Mediasense.
Dyson, firma założona przez wybitnego zwolennika Brexitu Sir Jamesa Dysona, jest w trakcie przenoszenia swojej siedziby z Wiltshire do Singapuru.
Przetargi

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Dyson rozpoczął globalny przetarg mediowy