Edyta i Cezary Pazurowie reklamują podłogi Jawor-Parkiet
Polski producent podłóg drewnianych - Jawor-Parkiet - startuje z długofalową kampanią, w której wystąpią ambasadorzy marki Edyta i Cezary Pazurowie.
Kampania Jawor-Parkiet „Podłogi ma według opisu producenta "uwalniać role społeczne, pozwala wychodzić ze stereotypów i utrwalonych schematów".
Edyta i Cezary Pazurowie ambasadorami podłóg Jawor-Parkiet
Długofalowe działania obejmują komunikację na nośnikach outdoorowych, social media oraz content marketing.
- W przygotowanych kreacjach odbiorcy będą mogli obserwować Cezarego i Edytę w ich codziennych obowiązkach i przyjemnościach. Każdy z nas, tak jak oni, czy to w pracy czy w życiu prywatnym, wchodzi w różne role. A podłoga Jawor-Parkiet stanowi dla tego odpowiednie tło – mówi Grzegorz Sadowski, dyrektor ds. marketingu i rozwoju sieci sprzedaży Jawor-Parkiet.
Zobacz: Cezary i Edyta Pazurowie z własną marką biżuterii
Za koncepcję kreatywną kampanii oraz za działania PR-owe odpowiada agencja Wordsmith PR. Autorem zdjęć i kreacji artystycznej jest fotograf Piotr Ratuszyński.
Oprawę graficzną opracowała RG Design agencja kreatywna we współpracy z Grzegorzem Sadowskim, dyrektorem ds. marketingu i rozwoju sieci sprzedaży Jawor-Parkiet.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Edyta i Cezary Pazurowie reklamują podłogi Jawor-Parkiet