Edyta Sierosławska: z Sigma Bis do Ingersoll Rand
Edyta Sierosławska, która przez ostatnie dwa lata była szefową social mediów w agencji Sigma Bis (należy do Orlenu i PZU) rozpoczęła pracę w firmie Ingersoll Rand - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Edyta Sierosławska w Ingersoll Rand objęła stanowisko social media team lead. Odpowiada na nim za pracę zespołu social media w Demand Generation Center.
Ostatnio, od stycznia 2021 roku Edyta Sierosławska pracowała w agencji mediowej Sigma Bis, jako head of social media. Odpowiadała na nim m.in. za zarządzanie zespołem specjalistów zajmujących się obsługą klientów z grupy kapitałowej Orlen.
Wcześniej, do końca grudnia 2020 roku Edyta Sierosławska pracowała w Accenture Operations jako project manager ds. social media, prowadząc projekty w branży automotive. W latach 2017-2019 pracowała jako manager ds. marketingu w social media w Carrefour Polska, gdzie była odpowiedzialna za kampanie na kanałach social oraz współpracę z influencerami.
Pracowała również jako specjalista ds. promocji i komunikacji w Instytucie Dialogu Międzykulturowego w Krakowie oraz jako specjalista ds. promocji programów międzynarodowych i social media w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Współtwórczyni sukcesu marki Ekocuda w social media.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Edyta Sierosławska: z Sigma Bis do Ingersoll Rand
ze Ci w tej sortowni internet działa:)