EM Lab realizuje Internetową Rewolucję dla Google
EM Lab na zlecenie Google Polska zajmuje się organizacją cyklu eventów Internetowa Rewolucja. Agencja zdobyła to zlecenie w przetargu.
Internetowa Rewolucja to cykl pięciu eventów, które mają edukować małe i średnie przedsiębiorstwa w zakresie korzyści z wykorzystania internetu w ich działalności. Dwie pierwsze imprezy odbyły się w ub.r. (we Wrocławiu i Krakowie), a trzy kolejne są planowane na wiosnę br.
EM Lab na zlecenie Google Polska odpowiada za kompleksową realizację eventową tego cyklu. Natomiast jego komunikacją w zakresie BTL i digital zajmuje się agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa. Obie firmy należą do grupy Mediacap.
Event
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: EM Lab realizuje Internetową Rewolucję dla Google