Emlab zorganizuje trzecie urodziny marki Foods by Ann
Agencja eventowa Emlab (Grupa S/F) wygrała przetarg marki Foods by Ann. Zespół zajmie się kreacją i produkcją trzecich urodzin marki sygnowanej nazwiskiem Anny Lewandowskiej.
To pierwszy projekt, który agencja zrealizuje dla tego klienta.
Jak czytamy w komunikacie prasowym, "organizator i agencja nie podają szczegółów imprezy, ujawniają jedynie, że jej formuła w niestandardowy sposób odda wszystkie wartości, którymi marka kieruje się w swojej działalności".
Marka Foods by Ann powstała w 2016 roku. Marka oferuje naturalną żywność bez sztucznych dodatków, promuje zdrowy styl życia i właściwe nawyki żywieniowe.
Nowi klienci
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Emlab zorganizuje trzecie urodziny marki Foods by Ann