Enel-Med klientem agencji OMD
Agencja mediowa OMD zwyciężyła w przetargu na kompleksową obsługę mediową Centrum Medycznego Enel-Med.

Agencji powierzono m.in. stworzenie strategii mediowej, planowanie oraz zakup mediów online i offline, a także realizację badań oraz analitykę.
W ramach wygranego przetargu, OMD będzie odpowiedzialne za obsługę zarówno głównej marki enel-med, jak i jej submarki enel-sport i marki dedykowanej medycynie i stomatologii estetycznej ESTELL, w obszarach B2C i B2B.
– Wybór OMD jako naszego partnera mediowego był podyktowany kilkoma kluczowymi czynnikami: ekspertyzą agencji w obszarze digital połączoną z umiejętnością efektywnej syntezy działań wizerunkowych, zrozumieniem specyfiki branży usług medycznych i potrzeb naszej zróżnicowanej grupy docelowej oraz bogatym doświadczeniem agencji w zakresie działań performance – skomentowała Urszula Reichman, dyrektor marketingu enel-med.
Pierwsza wspólnie realizowana kampania informuje o uruchomieniu Centrum Zdrowia Psychicznego. To nowy projekt, w ramach którego pacjenci zyskują dostęp do profesjonalnej opieki psychologicznej i psychiatrycznej, jaką zapewnia niemal 100 specjalistów w placówkach w całej Polsce. Komunikacja ta jest jednocześnie pierwszą realizacją w nowej identyfikacji wizualnej marki, wprowadzonej w 2025 roku.
Przetarg mediowy na obsługę Centrum Medycznego Enel-Med toczył się równolegle z przetargiem kreatywnym. OMD będzie współpracować z klientem w ramach stałej umowy.
Dołącz do dyskusji: Enel-Med klientem agencji OMD