Fabryka Komunikacji Społecznej będzie promować atrakcyjność turystyczną Łodzi
Fabryka Komunikacji Społecznej wygrała przetarg Urzędu Miasta Łodzi na kampanię promującą atrakcyjność turystyczną tego miasta - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Jej budżet to 3,2 mln zł netto.
Po wygranym przetargu Fabryka Komunikacji Społecznej zajmie się opracowaniem koncepcji oraz wdrożeniem kampanii promującej atrakcyjność turystyczną Łodzi, poprzez zwiększenie ogólnokrajowej rozpoznawalności kluczowych dla rozwoju miasta atrakcji turystycznych oraz oferty kulturalnej m. in. ulicy Piotrkowskiej, samorządowej instytucji kultury EC1 Łódź - Miasto Kultury, Łódzkiego Ogrodu Zoologicznego ze szczególnym uwzględnieniem Orientarium oraz centrów handlowo - usługowych, powstałych w wyniku rewitalizacji pofabrycznych przestrzeni.
Celem kampanii jest pobudzenie ruchu turystycznego poprzez przedstawienie atrakcyjności zasobów turystycznych i oferty kulturalnej miasta.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Kampania realizowana będzie w dwóch odsłonach, w oparciu zarówno o media tradycyjne, jak i internetowe.
Budżet kampanii wynosi 3,2 mln zł netto (bez VAT).
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Fabryka Komunikacji Społecznej będzie promować atrakcyjność turystyczną Łodzi