FaceAddicted dla Dr Beckmann w social media
Firma Werner & Mertz Delta Polska powierzyła agencji FaceAddicted obsługę ze swojej marki środków odplamiających Dr Beckmann. Do zadań agencji należy pełna obsługa marki w serwisie Facebook.

Agencja rozpoczęła współpracę z marką Dr Beckmann w lipcu br. po wygranym konkursie ofert. Liczby i nazw pozostałych jego uczestników marketer nie ujawnia.
W ramach współpracy agencja będzie planowała strategię komunikacji marki w mediach społecz-nościowych oraz całościową obsługę kanału.
Umowa została zawarta do końca br., z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Marketing internetowy

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: FaceAddicted dla Dr Beckmann w social media