Facebook z nowymi narzędziami dla administratorów fanpage’y
Facebook udostępnił firmom nowe narzędzia do zarządzania ich stronami. Są wśród nich funkcje sterowania odpowiedziami na posty i wiadomości, monitorowania komentarzy i zdobywania dokładniejszych informacji o zachowaniach użytkowników.
Informując o nowych rozwiązaniach w komunikacie Facebook podkreślił, że obecnie na całym świecie ponad 50 mln firm wykorzystuje tę platformę do kontaktów z klientami, a jednocześnie co miesiąc internauci używając firmowych stron do komunikacji z markami pozostawiają na nich 2,5 mld komentarzy.
Facebook informuje, że chcąc ułatwić administratorom fanpage’y zarządzanie komunikacją z użytkownikowi postanowił wprowadzić dla nich dodatkowe narzędzia.

Jednym z udogodnień ma być opcja pozwalająca firmom prowadzącym strony na ustawienie konkretnego czasu odpowiedzi na otrzymaną wiadomość. Można wybrać czas od kilku minut, poprzez godziny, aż po termin kilkudniowy.
W nowy sposób została także zaprojektowana przeznaczona dla administratorów skrzynka odbiorcza, dzięki której mogą oni uzyskać więcej informacji na temat klientów firmy i przyjrzeć się określonym treściom od użytkowników w szerszym kontekście.

Nowe rozwiązanie umożliwia też łatwiejsze monitorowanie komentarzy i dyskusji toczącej się na Facebooku wokół konkretnej marki. Centrum aktywności pozwala również na sprawne odpowiadanie na komentarze.
Facebook zapowiada, że nowe funkcje zostaną uruchomione etapami od zaraz i będą globalnie dostępne w ciągu najbliższych miesięcy.
Facebook zanotował w III kwartale br. 4,5 miliarda dolarów przychodu i 896 milionów dolarów zysku netto. Na koniec września br. społecznościowy portal miał 1,55 mld użytkowników aktywnych w ciągu miesiąca, z czego 1,39 mld korzystało z portalu na urządzeniach mobilnych, a 727 mln tylko w ten sposób. Ponadto liczba osób codzienne odwiedzających serwis przekroczyła próg 1 miliarda.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Facebook z nowymi narzędziami dla administratorów fanpage’y