"Fakty" najdroższe w cenniku reklamowym TVN
W opublikowanym przez TVN Media cenniku reklamowym na kwiecień najwyżej wyceniono spoty przy “Faktach”. To wydatek rzędu blisko 80 tys. zł.
79,2 tys. zł (cena netto bez rabatów dla spotu 30-sek.) kosztuje reklama przy “Faktach” w dni powszednie. Niewiele mniej, bo 78,3 tys. zł trzeba zapłacić za reklamę emitowaną przy tym serwisie informacyjnym w niedzielny wieczór.
Spot przy serwisie sportowym kosztuje 57,1 tys. zł w dni robocze i 55,9 tys. zł w niedziele. Stawki dla reklam przy prognozie pogody wynoszą odpowiednio: 51,2 tys. zł i 49,7 tys. zł.
42,6 tys. zł trzeba zapłacić za emisję spotu przy “Masterchef nastolatki” i 41,2 tys. zł przy “Kuchennych rewolucjach” w czwartkowe wieczory.
Na 35,1 tys. zł wyceniono spoty przy “Milionerach”, na 39,6 tys. zł przy “Mam talent”.
Reklamodawcy chcący pojawić się w bloku reklamowym przy programie “The traitors, zdrajcy” zapłacą 29 tys. zł, a przy programie “Czas na show, drag me out” - 28,9 tys. zł.
Spot przy serialu “Na Wspólnej” kosztuje 34,6 tys.zł, a przy serialu “Odwilż” - 24,8 tys. zł.
Od wtorku 16 kwietnia TVN będzie emitować nowy program z udziałem Małgorzaty Rozenek - Majdan “Pokonaj mnie jeśli potrafisz” - spot przy nim wyceniono na 29,7 tys. zł.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: "Fakty" najdroższe w cenniku reklamowym TVN