Wafelki Familijne reklamowane hasłem "Mus je schrupać!" w telewizji
Pod hasłem "Mus je schrupać!" wystartowała telewizyjna odsłona zimowej kampanii reklamowej marki Familijne (Colian).

Kampania ma charakter wizerunkowy. Obejmuje głównie emisjeę 15- i 30-sto sekundowych spotów w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN, stacje tematyczne). Spoty będą pokazywane do połowy marca.
Familijne z aktywacją w Radiu Zet
Równolegle realizowana będzie kampania w kanałach digitalowych: na Facebooku, Instagramie i YouTube. Dodatkowo zaplanowano współpracę sponsorską z Radiem ZET w ramach akcji „Start do nart”.
W każdej z sześciu zimowych miejscowości, w których odbędą się narciarskie eventy, marka zapewnia pakiet atrakcji: konkursy z nagrodami, przekąski w postaci Wafli Familijnych oraz strefy familijnej zabawy i relaksu dla rodzin z dziećmi. Komunikację uzupełnia radiowa kampania sponsorska.
Pakiet zimowych aktywności dopełnia komunikacja kontekstowa w mediach społecznościowych, współpraca z influencerami, kampania w prasie branżowej oraz limitowana edycja Wafli Familijnych 450 g w Dużej Paczce Lepiej, dostępna w punktach sprzedaży od stycznia.
Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis, zakupem i planowaniem mediów zajął się Initiative. Działania public relations marki prowadzi Kolterman Media Communications.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Wafelki Familijne reklamowane hasłem "Mus je schrupać!" w telewizji