Fantasia w formie mlecznego batona reklamowana w telewizji i digitalu
Fantasia (Danone) w formie batonika promowana jest kampanią, opracowaną przez VMLY&R Poland.
Mleczny batonik Fantasia pojawił się na rynku w dwóch wariantach smakowych: karmel i wiśnia.

- Fantasia w formie batonika dedykujemy wszystkim kobietom, które kochają lekkie desery. Fantasia to ikoniczna, kobieca marka, obecna w co trzecim polskim domu. To sprawia, że sięgają po nią różne generacje Polek, a każda z nich ma swoje własne przyzwyczajenia i ulubiony sposób jedzenia produktów Fantasia. Wierzymy, że nowa forma przekąski od Danone będzie kolejnym sposobem, aby cieszyć się wolną chwilą i idealnie wpisze się w codzienność naszych konsumentek - mówi Krzysztofa Zaborowska, senior brand marketing manager w Danone.
Fantasia z nową kampanią reklamową
Nowemu produktowi towarzyszy spot telewizyjny, działania w digitalu oraz materiały POS.
Za stworzenie strategii i kreacji oraz ich egzekucję odpowiada VMLY&R Poland. Za reżyserię spotu odpowiada: Martyna Iwańska i Kuba Hajduk (Bites Studio). DOP: Marek Rajca.
Produkcję spotu zrealizował ED Commercials, produkcję demo - Bites Studio, a za postprodukcję odpowiada Badi Badi. Planowaniem i zakupem mediów zajął się MediaCom.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Fantasia w formie mlecznego batona reklamowana w telewizji i digitalu