„Twój jeden gest ma znaczenie” – fundacja Martyny Wojciechowskiej zachęca do wpłat 1,5 procenta podatku
Fundacja Unaweza Martyny Wojciechowskiej rozpoczyna kampanię 1,5 proc. pod hasłem „Twój jeden gest ma znaczenie”, która wspiera projekt Młode Głowy. Celem jest zbieranie środków na działania związane z edukacją i profilaktyką zdrowia psychicznego oraz popularyzacja “Pierwszej Pomocy dla Zdrowia Psychicznego w Polsce”.

Tylko w tym roku działania Fundacji Unaweza obejmują swoim zasięgiem ponad 1,2 miliona uczniów w 4 tysiącach szkół w całym kraju.
„A na co to idzie? To pytanie zadaje sobie wiele osób wypełniających PIT w swoich domach. W czasach niesamowitej presji, kryzysu samotności, nasze młode głowy potrzebują czegoś więcej niż tylko dobrych rad. Potrzebują zrozumienia, wsparcia i konkretnych rozwiązań. Jako Fundacja Unaweza tworzymy system wczesnego reagowania. Młode głowy to nasza przyszłość. Musimy o nie zadbać już teraz” – mówi Martyna Wojciechowska założycielka Fundacji Unaweza oraz inicjatorka projektu Młode Głowy.
Zobacz: Bedoes w kampanii społecznej fundacji Martyny Wojciechowskiej
Unaweza zachęca do wpłat 1,5 proc. podatku
Fundacja Unaweza wspiera kobiety i dzieci w Polsce oraz na krańcach świata od ponad pięciu lat. Obecnie jednym z jej kluczowych działań jest doceniany i nagradzany projekt „Młode Głowy. Otwarcie o zdrowiu psychicznym”.
Spot do kampanii 1,5 proc. wyprodukowała Papaya Films w ramach Papaya New Directors. Za wizualną część kampanii odpowiadali twórcy z Papaya Roster - reżyser Krzysztof Kosz, autor zdjęć Jakub Stoszek oraz fotograf Robert Ceranowicz. Producentem spotów był Bartosz Buttitta. Koncept kreatywny powstał we współpracy z australijskim Think QA oraz Wellisonem D’Assuncao. Koncepcję graficzną opracowało we3studio.
Dołącz do dyskusji: „Twój jeden gest ma znaczenie” – fundacja Martyny Wojciechowskiej zachęca do wpłat 1,5 procenta podatku