„Gang Słodziaków” w Biedronce: do klientów trafiło 6 mln maskotek i 400 tys. egz. książek
W ramach promocji „Gang Słodziaków” klienci sklepów Biedronka kupili i otrzymali za naklejki zebrane za zakupy 6 mln maskotek i ponad 700 tys. egz. książek o przygodach tych bohaterów. Promocja właśnie dobiega końca.
Akcja „Gang Słodziaków” ruszyła 17 sierpnia. W ramach promocji za każe 40 zł wydane jednorazowo na zakupy w Biedronce przyznawano jeden punkt w formie naklejki. Dodatkowo po punkcie można otrzymać za zakupy z zarejestrowaną kartą lojalnościową „Moja Biedronka”, zakup warzyw lub owoców oraz zakup produktów specjalnych o minimalnej wartości 10 zł.
Po zebraniu 60 naklejek można odebrać jedną z sześciu maskotek, za 30 naklejek - kupić ją za 19,99 zł, za 15 naklejek - odebrać jedną z dwóch książek o przygodach tych bohaterów. Wszystkie te nagrody są też dostępne w standardowej sprzedaży: pluszak kosztuje 49,99 zł, a książka - 9,99 zł.
Naklejki można kolekcjonować do 18 listopada, a pluszaki i książki odbierać do 2 grudnia.
6 mln maskotek i 400 tys. egz. książek
W piątek Jeronimo Martins Polska poinformowało, że klienci Biedronki kupili i odebrali za zebrane naklejki ponad 6 mln maskotek Słodziaki. Najpopularniejszą okazał się zając Zuzia, a kolejne miejsca pod tym względem zajęli lis Lucek i sowa Zosia.
Do klientów Biedronki trafiło też ponad 700 tys. egz. książek o przygodach Słodziaków. Żeby odpowiedzieć na zapotrzebowanie na nie, Jeronimo Martins Polska dwa razy zlecało dodruk kolejnych egzemplarzy.
- W związku z dużym zainteresowaniem Słodziakami, w najbliższych dniach będziemy wydawać ostatnie maskotki. Jednak chcąc sprawić przyjemność jak największej grupie klientów, już zaplanowaliśmy dodatkowe dostawy pluszaków, które trafią do sklepów w najbliższych tygodniach - zapowiada Piotr Szymanowicz, starszy menedżer ds. marketingu w sieci Biedronka.
- Już od pierwszych dni akcji klienci bardzo chętnie odbierali zarówno Słodziaki, jak i książki o ich przygodach. Najbardziej jesteśmy dumni z tego, że przyczyniliśmy się do upowszechnienia wspólnego, rodzinnego czytania – takie sygnały płyną do nas ze strony klientów - dodaje.
Promocję wspierała nieintensywna kampania reklamowa obejmująca m.in. klipy z udziałem Słodziaków oraz opowieści o nich czytane przez znanych aktorów. Na kanale youtube’owym te materiały zanotowały łącznie ponad 25 mln odtworzeń, a najpopularniejsza była piosenka „Co u Słodziaków” (8,9 mln wyświetleń).
W 2016 i 2017 roku klienci Biedronki zdobyli kilkanaście mln Świeżaków
Jesienią ub.r. i 2016 roku w sklepach Biedronka zrealizowano dwie odsłony promocji „Gang Świeżaków”, w której za naklejki za zakupy można było otrzymywać maskotki symbolizujące owoce i warzywa. Jeronimo Martins Polska podało, że w zeszłorocznej odsłonie klienci odebrali ponad 6 mln pluszaków, a rok wcześniej ok. - 4,6 mln. W 2016 roku akcja okazała się tak popularna, że w wielu sklepach zaczęło brakować Świeżaków
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Gang Słodziaków” w Biedronce: do klientów trafiło 6 mln maskotek i 400 tys. egz. książek